20131229

Ημερολόγια φυλακών



ή η αναζήτηση καταφυγίου

14/2
το παραμύθι λένε, είναι πολύ όμορφο για να το λερώσει η πραγματικότητα
/3
νέα ήττα, νέα αρχή, νέες προοπτικές, νέα ελπίδα
/5
νέες ευκαιρίες, νέα πνοή
09/6
η ύβρης
11/6
“την επόμενη φορά που θα σε δω μην έχεις κάτω το κεφάλι”
/7
η αποτυχία κάθαρσης ή η λύτρωση που αστόχησε
/8
καλοκαιρινή λύτρωση των γνώριμων φωλιών
/8
“δύσκολα, αλλά τα φέρνω πέρα”
/9
θέλω να σου πω, ότι τα λουλούδια που μου πέταξες, ήταν το πιο σκληρό χαστούκι που μου ρίξανε, και με κάνανε να ταπεινωθώ και να γυρίσω την κεφάλα μου, αλλά θα μου πεις ότι το μόνο που έκανες ήταν να μου μιλήσεις.
/9
τα παιδιά τα αλλοπαρμένα, δε το σκύψαν το κεφάλι
11/9
ό,τι θες εσύ
22/09
“sometimes people might fall from the sky”
22/09
“γειά. Από το ένα ως το δέκα πόσο μου βάζεις;”
23/09
“Πόσο αυτοκαταστροφική είσαι;”
24/09
“αν δε το κάνεις τώρα θα το μετανιώσεις, και αν το κάνεις τι έχεις να χάσεις;”
26/09
 η ελευθερία του ήθους
1/10
αττικά και πρακτικά μυαλά
/10
“δηλητήριο”
/10
“φοβάμαι ότι τα ασυνείδητά μας κάνουν έρωτα αλλά εμείς απομακρυνόμαστε. Και όταν θα έχουν κάνει πια παιδιά εμείς θα είμαστε απλά γνωστοί”
/10
BJM - Anemone
“-είσαι μήλο, -όχι, είμαι κορόμηλο”
/10
“αυξάνεις την ετερότητα της πραγματικότητάς μου”
/10
“από τις 4 ως τις 3 θα περιμένω”
/11
οι μέρες πλησιάζουν
13/11
you shut me down
13/11
“το σύμπαν συγχρονίστηκε με εμάς”
14/11
Είσαι απειλή-είσαι ζημιά
“αυτό δεν είναι καθόλου πλάκα.είναι βάσανιστικό”
14/11
Tricky – Hell Is Round the Corner
“λάδι στη φωτιά,τράβηγμα των κόμπων,αλάτι στην πληγή”
15/11
“η λογοκρισία έχει πλάκα”
16/11 β
αποχαιρετισμός χωρίς ποιητικό οίστρο
16/11 α
“μου έκλεινες τα μάτια ώστε να δώ ένα παράλληλο σύμπαν”
16/11
δεν είναι σύμπτωση, είναι ασύμπτωτη ομορφιά.
17/11
«"We all have two lives...the second one begins when you realize you have only one."
και σήμερα πέθανε η δεύτερη»
20/11
τα φτερά που σε τραβάνε ίσια στο θάνατο, είναι τα ίδια που μπορεί να σε αρπάξουν λίγο πριν σκάσεις στο πεζοδρομιο μετά από 7 ορόφους πτώση
21/11
το ποτέ με ξεπερνά
/11
φυλακή#8 “μέσα μου, μια μαύρη τρύπα που με κατατρωει”
/12
“καβαλάμε μια αύξουσα ταλάντωση ή ένα roller coster”
/12
The Raveonettes - Curse the Night
“όσο υπάρχει νόημα, δεν υπάρχει τέλος”
/12
when the rain comes pouring in, we will drown again
don't you know you're life itself?
1/1

A Whisper In The Noise - Go Now
I watch you sleep
6/1
Allochiria - Aokigahara Forest
"-έμεινα πίσω

-μην τολμήσεις και με ακολουθήσεις"

....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου