20200816

γηροκομείο

Gojira - Flying Whales 

 

08 χρόνων είχα πει ότι βαρέθηκα να ζω 

08 χρόνων είχα πει ότι αν μεγαλώσω θέλω να γίνω σοφός 

08 χρόνων αντλούσα ικανοποίηση από το να στοχάζομαι 

28 χρόνων αντλώ ικανοποίηση από το να στοχάνομαι, στοχαπει 

28 χρόνων έχω αποφασίσει ότι δεν μου αρκεί να (ανά)γνωρίζω την ετερότητα, πρέπει να μπαίνω σε αυτήν ειλικρινώς και με τους αγκώνες και να γλείφω και τα τοιχώματα και κυρίως να σχετίζομαι και να αναμετρώμαι μαζί της ως εγώ κι όχι σαν παρατηρητής

28 χρόνων έχω αποφασίσει ότι δε θέλω να γίνω σοφός ποτέ, δε θέλω να γνωρίσω ποτέ τα σύνορα του κόσμου, γιατί δε με ενδιαφέρει

28 χρόνων περπάτησα χέρι χέρι με τον 08 χρόνων εαυτό μου 

και τον άκουσα να λέει πως η ζωή δεν του φαίνεται τόσο συγκλονιστική πια, 

κι εγώ του είπα τι δυσκολίες έχω αντιμετωπίσει και ότι δε φαντάζεται οτι μπορεί να υπάρξουν και ότι είναι σίγουρα δύσκολο αλλά δεν είναι βαρετό, 

τον άκουσα να λέει ότι τα πάντα έχουν ειπωθεί 

κι εγώ του είπα ότι τα πάντα μπορεί να ειπωθούν ακόμη και με μια μονάχα φράση ή ένα μονάχα βλέμμα, αλλά ποτέ δεν θα μπορέσω να τα γευτώ όλα γιατί δεν είναι όλα στο μυαλό,

τον άκουσα να λέει ότι βαρέθηκε να ζει, 

κι εγώ του είπα ότι βαρέθηκε να ζει μέσα στο καλούπι που γεννήθηκε αλλά κάποια στιγμή θα ανακαλύψει και άλλους τρόπους να βιώνει, κι άλλους τρόπους να είναι 

 του είπα ότι στα 28 του θα νιώσει ότι αρχίζει να βγαίνει από το καλούπι, 

του είπα ότι στα 28 του θα έχει να αντιμετωπίσει πολλές δυσκολίες, αλλά θα βρίσκει πάντα ανθρώπους να τον εμπνέουν, και αργότερα χαρακτηριστικά ανθρώπων γιατί θα σταματήσει να δίνει και σκήπτρα, 

του είπα ότι στα 28 του η ζωή θα είναι δύσκολη αλλά πολύ μεγαλύτερη, και πολύ πιο πολύχρωμη, 

και του είπα ότι στα 28 του, τα καταφέρνει να βρίσκει ομορφιά, 

κι είδα το βλέμμα του, κι ένιωσα ότι ήταν περήφανος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου