20130806

Vαɯpα

Vαɯpα

Λάμδα - Αποβλάκωση

αντί τα πόδια να σταθούν και να διαβούν την πόρτα
σιγοκουτσαίνουν βιαστικά κουρτίνα να τραβήξουν

Ιστορικός,
αντιπραγματισμός.
Θεατής της ζωής μου.

Θολό μυαλό.
Κεφάλι ρηχό.
Μα ζωή νεωτερισμένη.

Μεγάλη ιδέα.
Μικρή ψυχή.
Βαυκάλημα η ζωή μου.

Αδέσποτος νούς.
Διασκεδασμός.
Άπειρη εντροπία.

Νέα πνοή.
Νέος σκοπός.
Θεόσταλτο δώρο θα΄ναι.

"Την πόρτα τούτη,
να διαβείς.
Αυτό μόνο σου πρέπει"

Μα πόρτα εγώ,
δεν τη νοώ.
Μον΄κάνω αυτό που ξέρω.

Τη λάθος λέξη.
Λάθος στροφή.
Αυτόματα απαντάω.

Πανί ρίχνω,
δεν προχωρώ,
μα ούτε και πόρτα κλείνω.

Ακέραιος μένω,
και στεγνός.
(το) Μηδέν μόνο κοιτάω.

Ανέκφραστος,
μια μηχανή,
που λάθος πράξεις κάνω.

Το δώρο,
εξαφανίζεται.
Χάνεται ΄πό μπροστά μου.

Μονάχα αίσθημα ήθελε,
μα ούτε και λόγο δεν πήρε.

Στο τίποτα,
και στο κενό,
Ζωή θα βρώ να θάψω.

Γιατί ζωή,
δεν έζησα.
Ψυχή δεν έχω να κάψω..

μπροστά στον υπολογιστή ο νους σου ξεπουλιέται
πολύ κενός γεννήθηκες μα βλάκας θα πεθάνεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου