20150831

Styro

Suffocate for fuck shake - We are driving through darkness

βοηθάτε χωριανοί, μου στειρώνουν τη ζωή.
αυτοί οι παντοτινοί εχθροί, μου πήραν από τα χέρια μου τη δυνατότητα να ετεροκαθορίζομαι και να ορίζω καταφατικά τη ζωή και την αλήθεια μου. αυτοί, μου επέβαλαν να ζω αποφατικά λέγοντας μόνο το τι δεν είμαι.
βοηθάτε αδέρφια και αδερφές μου.
κατέρρίψαν τα τοίχη για να χτίσουν ποτάμια ανάμεσά μας, και το σκαρφάλωμα είναι πιο αποδοτικό από το κολύμπι καθώς εξυψώνεσαι με την επικοινωνία και δεν χρειάζεται να σωριαστείς και να λερωθείς από την πραγματικότητα του άλλου.
βοηθάτε ανθρώπια,
θέλουν να μου πάρουνε την τάση για αλλαγή. και εγώ αυτό δεν πρόκειται να ταλλάξω.
βοηθάτε συντρόφια,
γιατί θα τους νικήσουμε και θα ξελαρυγγιάσουμε κάθε ρίζα του κακού.

βοηθάτε, μα ξέρω πως αν το προσπαθήστε θα σας απωθήσω γιατί ξέρω τι κάνω. βοηθάτε αλλά μη με συμβουλέψτε γιατί έγω το δικό μου κόσμο τον ξέρω καλύτερα. βοηθάτε μα μη μου περάστε τις αλήθειες σας. βοηθάτε, μα μη με αγγίξετε.

έτσι αδέρφια μας μασουλά την ψυχή αυτός ο μεταμοντερνισμός τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου