20161016

al-χ

Nisennenmondai - B2 


ζωή στην πόλη σαν ελατήριο. σφιχτό.
ο αλχημιστής είναι άνθρωπος, λάθος! ήταν.
!ο χρήστης #22 likes τη ζωή σου. μπράβο, μόλις κέρδισες συμπάθεια!
σφιγμένη ζωή σφιγμένα όνειρα. σφιγμένα όρια. ψάχνει να βρει. ο άλλος. τρόπο να 'ναι πάντα νέος. και το ψάχνει σε πετράδια. γελάω.
γελάς και εσύ.

!ο χρήστης #5 haha με την ατάκα σου. μπράβο, μόλις κέρδισες αυτοπεπείθηση!
ήταν λάθος και για αυτό ξεπεράστηκε. έψαχνε να βρει τρόπο να λύσει όλα τα προβλήματα. αλχημιστής, ο. ταχύτητα. νέα πράγματα. παντού. γύρω. βρες τα.

!ο χρήστης #9 είναι σέξυ. σώμα ωραίο. μπράβο, μόλις καύλωσες!
γελάω με τη πάρτυ σου αλχημιστή. επιστήμη. νικάω. λογική και μαθηματικά. ξεκάθαρα πράγματα. προεύσου με!

!ο χρήστης #35 feeling lonely. δώσε λίγη συμπάθεια!
επιλογές. ιδέες. σκέψεις. λύσεις. γύρω. δίπλα. μέσα. παντού. επιλογή; πόλη= πολύ.
ο χρήστης #14 ανελίχθηκε ομαλά σε ευτυχισμένο και πετυχημένο και οικογενειάρχη. 
συγχαρητήρια, μεγάλη ευημερια!
έβραζε πετράδια σε νερό. έψαχνε στοιχεία της φύσης. το ελιξήριο για να βρει. γραφικός και βλάκας. πάντα σε νικάω. είμαι ανώτερος
ο χρήστης #71 δημοσίευσε μια βαθυστόχαστη πρόταση. μπράβο, το σκέφτηκες 1/3 του χρόνου που διήρκησε η ανάγνωση!
adhd και δεν είμαι καλός ο νέος δίσκος νεφως πολύ εχει το δωμάτιο κλείνεις το στόμα σου μη λες τέτοιες κουβέντες κρύωσα θέλω μια στο τέλος για να
!ο χρήστης #42 έκανε scroll down όλη του τη ζωή κι ακόμα παραπέρα. μπράβο, μόλις τελείωσε!
εγώ που με βλέπεις, είμαι λογικός. εγώ θα τη βρώ τη λύση. τόσα πολλά πράγματα γύρω μου. είμαι αυτό που ανακλάται στα μάτια των άλλων.
ο άνθρωπος σήμερα ψάχνει λύσεις. θα του τις δώσω εγώ.

!ο χρήστης #86 μόλις έσκασε μπάφο 
μπράβο, μόλις ξέφυγε από τη ρουτίνα!
λύσεις πολλές. αποτέλεσμα. καλύτερο. μόνο. επιλογή. φυσική. δυνατότερος. νικάω.

ο χρήστης #56 διέκοψε την ροή σκέψης σου. μπράβο, προσπέρασες αυτά τα γράμματα! (αλλά στην πραγματικότητα τίποτα δεν προσπερνάς)
αλχημιστής. δεν είμαι εγώ. απλά επιλέγω το πιο αποτελεσματικό. ψάχνω να βρω τον καλύτερο τρόπο να λύσω τα προβλήματά μου.
οι ιδέες πρέπει να δίνουν λύσεις. άμεσα. χρόνος. χάσιμο…

ο!ο χρήστης #98 σε σκουντάει και σου είναι πρόβατα όσοι/dat music/[photography]/love is blindness/καλημέρα/baby
…χρόνου, δεν υπάρχει χρόνος! λύση τώρα, να θα πάρω αυτό. φαίνεται καλό. το πήρα. απόφαση. δικιά μου. το καβάτζωσα. ναι είναι απόφαση. έγινα πρόταση. είμαι αυτή η ιδέα. άγχος. κανένα. βρέθηκε. σήμερα και. εαυτός. ένας.
ο!ο χρήστης #37 σου λέει πως πάντα υπάρχει χρόνος να βρεις τον εαυτό σου
ο αλχημιστής είναι άνθρωπος. λάθος.
ο αλχημιστής είμαι εγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου